سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیمان در میان مردم، شریفترین وشکیباترین و پرگذشت ترین و خوش خلق ترین کسان اند . [امام علی علیه السلام]
بهجت دلم
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» برگرد...

چه بگویم؟!

 نگفته هم پیداست

 غم این دل مگر یکیو دوتاست


به همم ریخته است گیسویی

 به همم ریخته است مدت هاست


یا برگرد یا آن دل را برگردان 

یا بنشین یا این آتش را بنشان


آه ای جان ...

آخر تا کی سرگردان؟!

 ای زیبا ای رویا...



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » Samira alimehr ( جمعه 97/9/23 :: ساعت 9:30 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خستم ... دلتنگم
تولدم مبارک نیست بدون مامانم ...
فاطمیه ... مادر ...
نمیشه باورم ...
دلتنگتممممم
...
بدون تو ...
برگرد...
من بلد نیستم بدون تو زندگی کنم ...
اندوه نبودنت ...
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 18
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 34216
» درباره من

بهجت دلم
Samira alimehr
تنها سوالم را هزاران بار می پرسم: آیا تو را، یک روز، یڪجا، باز خواهم دید؟

» آرشیو مطالب
آذر 97

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
رز یخ زده

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب

دانلود آهنگ